S cieľom uľahčiť Vám používať naše webové stránky využívame cookies.

 
 

KONTAKTY

tel. č.: 0944 097 971
e-mail: info@kabelkydoruky.sk
napíšte nám

TOVAR V AKCII

naša cena 24,90 EUR
skladom
naša cena 21,90 EUR
skladom
naša cena 23,90 EUR
skladom

Ako nakupovať
Ako nakupovať

 

Ako nakupovať v internetovom obchode www.kabelkydoruky.sk?

 

Nakupovanie v našom internetovom obchode je rýchle, jednoduché a pohodlné. Objednávky môžete realizovať bez registrácie alebo ako verní - registrovaní zákazníci po prihlásení sa Vašim menom a heslom. 

Kabelky je možné nájsť buď prostredníctvom vyhľadávania, alebo prehliadaním jednotlivých kategórií v menu. K orientácií v produktoch Vám pomôže aj rozdelenie kabeliek podľa značky výrobcu (Nóbo, Monnari, David Jones). V prípade vyhľadávania stačí, ak zadáte prvé tri znaky a vyhľadávač vám bude priebežne "našepkávať" produkty, ktoré hľadané znaky obsahujú. Kliknutím na ikonku lupy (tlačidla hľadaj) sa dostanete na podstránku s výsledkami vyhľadávania.

Odporúčame prečítať si obchodné podmienky.

 

Ako si môžem objednať tovar?

  1. Priamo na úvodnej stránke alebo v detaile produktu stačí zadať požadovaný počet kusov a kliknutím na tlačidlo „kúpiť“ sa pridajú kabelky do košíka
  2. V košíku postupne zvolíte spôsob dodania a platby
  3. Na záver vyplníte kontaktné údaje pre doručenie objednávky

 

Všetok tovar, ktorý je zobrazený v e-shope máme skladom. Po ukončení objednávky Vám bude tovar odoslaný v pracovných dňoch do 48 hodín.

 

Hodí sa vedieť

  • záručná doba plynie od prevzatia tovaru
  • k reklamácii je potrebné doložiť potvrdenie o úhrade
  • do záručnej doby sa nepočíta doba od reklamácie tovaru, až do doby, kedy je kupujúci povinný po skončení záručnej opravy tovar prevziať. Ak dôjde k výmene tovaru, na ktorú je poskytnutá záruka, za nový, začína plynúť záručná doba znova od začiatku, od prevzatia nového tovaru
  • na darčeky k tovaru nemožno vyššie uvedené uplatniť
  • na reklamáciu je potrebné odovzdať kompletný výrobok aj s príslušenstvom (prídavné ramienko, ak bolo dodané a pod.), aj keď to z povahy vady nemusí jednoznačne vyplývať

 

Ako postupovať v prípade, ak Vám prepravca doručí poškodený tovar?

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím pozorne skontrolujte dodaný tovar. Zásielku, ktorá na prvý pohľad vyzerá ako poškodená – poškodený obal, nepreberajte!

Ak je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti informovať čo najskôr prepravcu v závislosti od druhu Vami vybranej prepravy:

  • Slovenská pošta - najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky, ak ide o reklamáciu poškodenia obsahu, alebo poškodenia s úbytkom obsahu zásielky, ktoré nebolo zrejmé pri jeho dodaní. Reklamáciu môžete uplatniť na ktorejkoľvek pošte.
  • Kuriér DPD – oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode, Tel: 18 373 alebo 0850 373 373 (v pracovné dni 7:30-18:00 hod)

alebo našu spoločnosť na e-mailovej adrese reklamacie@kabelkydoruky.sk, alebo telefonicky na čísle 0944 097 971.